04.04.2022 р.
Тема «Українська держава і
територія держави України.
Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне,
сусідське. Політико-економічна оцінка державного кордону України.
Реформування адміністративно-територіального устрою України. Дослідження. «Гельсінські угоди (Заключний
акт наради з безпеки і співробітництва в Європі) – програма дій для будівництва
єдиної, мирної, демократичної Європи» за підручником 11 кл. (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 27
с.108
Мета: узагальнити знання про Україну як частину геопростору, ТПС, систематизувати
знання про ПГПУкраїни, висловити припущення щодо оцінки державного кордону
країни, доцільних змін адміністративно-територіального устрою держави.
Розвивальна мета: розвивати аналітичне мислення, громадянську компетентність.
Виховна мета: виховувати патріотизм, відповідальність за розбудову своєї
країни.
Завдання 1. Опрацювати § 27 с. 108
Словничок
Територія
держави України — частина геопростору (суходіл, надра, повітря, внутрішні й територіальні
води у межах кордонів та морські, повітряні судна, дипломатичні резиденції), що
є під її суверенітетом.
Державна територія України є
недоторканою, а її межі визначаються державним кордоном (ст. 2 Конституції
України).
ПГП — сукупність просторових відносин з іншими країнами й регіональними
об’єднаннями країн з точки зору загальнополітичних, економічних й
військово-стратегічних інтересів і можливостей.
Глобальне
положення України — це її геопросторове положення відносно груп високорозвинених країн, країн, що розвиваються
(«світове село»), колишніх країн «комуністичного блоку», до світових
геополітичних осей, геостратегічних інтересів тощо.
Завдання 2. Перегляньте відео «Українська держава» (автор MON UKRAINE)
Завдання 3. Ознайомтеся з матеріалом підручника.1.Дайте політичну та економічну оцінку державного
кордону України.
2.Визначте позитивні та негативні риси
політико-географічного положення України.
3.Які зміни в ПГП України відбулися в останні роки?
4.Який вплив вони мають на економічний розвиток
України?
Завдання 4. Провести дослідження: Гельсінські угоди
(Заключний акт Наради з безпеки та співробітництва в Європі) — програма дій для
будівництва єдиної, мирної, демократичної Європи.
14.03.2022 р.
Тема «Поняття «глобальна економіка».
Світовий ринок технологій, патентів і ліцензій,
інформаційно-технологічних послуг.
Система виробництва. Географічність міжнародної спеціалізації та
кооперування виробництва. Роль транснаціональних корпорацій та вільних
економічних зон у функціонуванні глобальної економіки. Глобальні ланцюги доданої вартості». Дослідження. «Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери» за підручником 11 кл. (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 22
с.88
Мета: сформувати поняття «глобальна економіка», дати уявлення про систему
виробництва, географічність міжнародної спеціалізації та кооперування
виробництва, сформувати знання про світовий ринок технологій, патентів і
ліцензій, інформаційно-технологічних послуг, роль ТНК у та вільних економічних
зон у функціонуванні глобальної економіки; розвивати вміння користуватися
джерелами географічної інформації.
Завдання 1. Опрацювати § 22 с. 88
Перегляньте
презентацію «глобальна економіка» (автор Натяля
Глушакова)
Спеціалізація (галузь
промисловості) |
Країни |
Чорна металургія |
|
Виробництво алюмінію |
|
Виробництво олова |
|
Виробництво міді |
|
Виробництво нікелю |
|
Залізничне машинобудування |
|
Суднобудування |
|
Автомобільне машинобудування |
|
Електротехнічне машинобудування |
|
Авіаційне машинобудування |
|
Виробництво мінеральних добрив |
|
Виробництво полімерних матеріалів |
|
Виробництво продукції органічного синтезу |
|
Завдання 3. Виконати дослідження. «Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери»
18.01.2021 р.
Тема «Води суходолу, чинники їх
нерівномірного розподілу на материках та по території України. Взаємозв’язок
геологічної будови, рельєфу і річкової мережі території. Вплив геологічних
процесів на формування озер, пластів підземних вод. Взаємозв’язок клімату і вод
суходолу. Прісна вода як ресурс і чинник розміщення населення та виробництва.
Мінеральні і термальні води: поширення, використання. Водозабезпеченість
регіонів і країн світу. Чинники дефіциту води. Сучасні системи очищення води.
Опріснення морської води. Дослідження. «Система протидії паводкам і повеням в окремих
районах України» за підручником 11 кл. (авт.
В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 16 с.62
Мета: узагальнити знання про води суходолу, систематизувати розуміння взаємозв’язку
клімату, геологічної будови, рельєфу і річкової мережі території, розвивати
вміння аналізувати, визначати закономірності взаємодії всіх оболонок; розвивати
логічне і аналітичне мислення, вміння аналізувати і прогнозувати наслідки забруднення прісних водойм; виховання
бережливого ставлення до ресурсів планети.
Завдання 1. Опрацювати § 16 с. 62
Перегляньте презентацію «Води суходолу» (автор Недоступ Світлана Миколаївна) перейшовши за посиланням Презентація
Води суходолу
Типи озер
Завдання 2. Спрогнозуйте зміни вод суходолу через глобальне потепління.
Завдання 3. На основі матеріалів параграфа §
16 с. 62 та додаткових джерел інформації складіть характеристику вод певного
регіону (країни) та України (на власний вибір).
Алгоритм
загальної характеристики внутрішніх вод материка (країни, регіону):
1) Рівномірність розподілу поверхневих
вод по території материка (країни, регіону).
2) Приналежність поверхневих вод
до басейнів океанів.
3) Стисла характеристика річок:
а) густота і конфігурація
річкової мережі території;
б) режим живлення;
в) характер водного потоку
(падіння, похил, швидкість течії, витрати води, річковий стік).
4) Озера території материка
(країни, регіону):
а) за походженням озерних
улоговин;
б) за способом живлення;
в) за вмістом солей (хімічним
складом);
г) за наявністю життя в озерах.
5) Наявність на території
материка (країни, регіону) областей сучасного зледеніння.
6) Загальна характеристика
підземних вод материка (країни, регіону).
7) Господарське використання та
екологічні проблеми внутрішніх вод.
Завдання 4. Дослідження. Система протидії паводкам і повеням в окремих
районах України
Мета: дослідити наявність та результативність системи протидії паводкам і
повеням в окремих районах України; розвивати навички самостійного добору
необхідних джерел інформації, уміння робити висновки.
Хід роботи
1. За допомогою додаткових джерел
інформації доберіть приклади паводкових явищ у долинах річок Закарпаття (Тиса,
Латориця, Теребля, Тересва, Боржава) Львівської (Дністер із притоками),
Волинської (Прип’ять із притоками) або іншої областей України.
2. Дослідіть наявність (або
відсутність) та результативність системи протидії паводкам і повеням у цих чи
інших районах України.
3. На основі зібраної інформації
зробіть висновки про необхідність результативної роботи системи протидії
паводкам і повеням у західних районах України, особливо на фоні поглиблення
процесу глобального потепління.
11.01.2021 р.
Тема «Запаси води на Землі.
Світовий океан та його складові. Влив процесів у літосфері на природу океанів.
Роль океанів у формуванні гірських порід і рельєфу узбережжя. Вплив атмосферних
процесів (явищ) на Світовий океан. Роль Світового океану у формуванні
глобальних і місцевих систем повітряних потоків у нижніх шарах тропосфери.
Ресурсний потенціал Світового океану та вплив людства на стан океанічних вод,
запаси мінеральних, біологічних ресурсів. Практична
робота № 6. «Складання та аналіз схеми течій у світовому океані;
порівняння впливу холодної та теплої океанічних течій на клімат одного з
материків» за підручником 11 кл. (авт. В. Пестушко, Г.
Уварова, А. Довгань) § 15 с.57
Мета: сформувати уявлення про властивості гідросфери; актуалізувати знання про
клімат, ресурси гідросфери, закріпити
знання читання карт Світового океану , складання комплексної характеристики
об’єктів гідросфери та їх аналізу.
Завдання 1. Опрацювати § 15 с. 57
Завдання 2. Дайте відповіді на запитання:
Які причини підняття рівня Світового океану?
Які можливі його наслідки для території України?
Які природні процеси і в яких областях України
ймовірно підсиляться і навіть можуть
бути катастрофічних масштабів у разі продовження підняття рівня Світового океану.
Завдання 3. Виконати практичну роботу №6.
«Складання та аналіз схеми системи течій у
Світовому океані; порівняння впливу холодної та теплої океанічних течій на
клімат одного з материків».
Мета. Поглибити знання про рух води у
Світовому океані; проаналізувати закономірності утворення та циркуляції системи
течій у Світовому океані; порівняти вплив різних за властивостями океанічних
течій на клімат материків.
Завдання 1. Ознайомитися з класифікаціями
морських течій (за температурними умовами, походженням, розміщенням в товщі
океанських вод тощо).
Завдання 2. На контурній карті позначити й
підписати океанічні течії, викликані постійними та сезонними вітрами (холодні
та теплі).
Завдання 3. Проаналізуйте за картами атласу
вплив холодної Перуанської течії на західне узбережжя південної Америки та
теплої Східно-Австралійської течії - на
східне узбережжя Австралії.
Завдання 4. Зробити висновок: вплив яких
течій (холодних чи теплих) сприяє утворенню найбільш комфортних і сприятливих
для життєдіяльності населення умов?
30.12.2020р.
Тема «Ресурсний потенціал атмосфери. Енергетичні
кліматичні ресурси як чинник розвитку відновлюваної енергетики. Агрокліматичні
ресурси та їх вплив на спеціалізацію сільського господарства. Стихійні
атмосферні явища, їх прогнозування та засоби протидії. Кліматичні зміни на
планеті. Дослідження. «Ресурсний
потенціал атмосфери у своїй місцевості та приклади його використання» за підручником
11 кл. (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 14 с.52
Мета: сформувати
уявлення про властивості гідросфери; актуалізувати знання про клімат, ресурси
гідросфери, закріпити знання читання
карт Світового океану , складання комплексної характеристики об’єктів
гідросфери та їх аналізу.
Завдання 1. Опрацювати § 14 с. 52
Перегляньте відео «Зміни
клімату - шлях до кінця світу» (автор Телеканал 2+2)
Вплив клімату
на життя і діяльність людини
Розподіл населення за абсолютною висотою над рівнем моря і за відстанню від моря
Особливості та поширення стихійних атмосферних явищ
Завдання 3. Прийом «Знайди рішення»
1.У великих містах різниця літніх температур у центрі міста й передмісті в
однаковий момент часу становить кілька градусів. Наприклад, у Києві — 2-5 °С.
Назвіть причини й екологічні наслідки цього явища. Запропонуйте шляхи розв’язання проблеми.
2. Які кліматичні явища мають негативний вплив на сільське господарство вашої
області? Запропонуйте шляхи розв’язання проблеми.
Завдання 4. Виконати
дослідження
Тема. Ресурсний потенціал атмосфери у своїй
місцевості та приклади його використання
Мета:
пояснити на конкретних практичних прикладах поняття про ресурсний потенціал
атмосфери (на прикладі своєї місцевості); підібрати конкретні приклади його
використання; визначити, наскільки раціонально використовується ресурсний
потенціал атмосфери (на прикладі своєї місцевості); розвивати навички
самостійного добору необхідних джерел інформації.
Хід
роботи
1.
Доберіть додаткову інформацію про поняття «ресурсний потенціал атмосфери» та
охарактеризуйте його з точки зору невичерпного ресурсу.
2. Поясніть способи використання ресурсів
атмосфери на прикладі використання та виробництва вітрової енергії.
3. За
допомогою додаткових джерел інформації доберіть приклади використання або
ресурсного потенціалу атмосфери у своїй місцевості.
21.12.2020р.
Тема «Погода. Синоптичні карти.
Клімат. Кліматотвірні чинники. Дослідження. «Ресурсний потенціал атмосфери у своїй місцевості та
приклади його використання» за підручником 11 кл. (авт.
В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 13 с.49
Мета: сформувати уявлення про властивості гідросфери; актуалізувати знання про
клімат, ресурси гідросфери, закріпити
знання читання карт Світового океану , складання комплексної характеристики
об’єктів гідросфери та їх аналізу.
Завдання 1. Опрацювати § 13 с. 49
Завдання 2. Перегляньте відео «Географія 11кл Сонячно-земні взаємодії.
Погода» (автор Наталя Глушакова)
Завдання 3.
1. Спрогнозуйте територіальні зміни кліматичних
поясів, спричинені глобальним потеплінням.
2.Складіть прогноз погоди на основі місцевих
спостережень за біосферою.
Назва МТК
|
Ділянка
|
Маршрут
|
№ 3
|
Залізнична
|
Мостиська — Львів — Красне —
Тернопіль — Хмельницький — Жмеринка — Козятин — Київ
|
№ 5
|
Автомобільна
Залізнична
Подовження ОСЗ
№ 5
|
Краківець — Львів — Рівне —
Житомир — Київ;
Чоп — Стрий — Львів;
Львів — Красне — Тернопіль —
Хмельницький — Жмеринка — Козятин — Київ (Дарниця) — Полтава — Харків —
Куп’янськ — Тополі
|
Автомобільна
Відгалуження 5а
Відгалуження 5b
|
Чоп / Ужгород — Стрий — Львів;
Сторожинець — Ужгород — Мукачеве;
Косино — Мукачеве
|
|
№ 7
|
Водна
|
Річка Дунай: порти Ізмаїл, Рені
|
№ 9
|
Залізнична
Відгалуження 9а
Відгалуження 9с
|
Горностаївка — Чернігів — Київ —
Козятин — Жмеринка — Роздільна —Кучурган;
Роздільна — Одеса / Чорноморськ;
Ніжин — Конотоп —
ХутірМихайлівський — Зерново
|
Автомобільна
Відгалуження 9а
Відгалуження 9с
|
НовіЯриловичі — Чернігів — Кіпті —
Київ — Любашівка — Платонове;
Любашівка — Одеса / Чорноморськ;
Бачівськ — Кіпті
|
|
Водна
|
річкаДніпро: порти Київ, Черкаси,
Кременчук, Дніпро, Кам’янське,Запоріжжя, Миколаїв, Херсон
|
|
Європа
—Азія
|
Залізнична
|
Мостиська / Чоп — Львів — Красне —
Тернопіль — Жмеринка —Фастів — Знам’янка — Дніпро — Червона Могила
|
Автомобільна
Відгалуження
|
Ягодин — Ковель — Сарни —
Коростень — Київ — Полтава — Харків —Дебальцеве — Ізварине;
Харків — Гоптівка
|
|
Балтійськеморе
—Чорне море
|
Залізнична
|
Ягодин / Ізов — Ковель — Здолбунів
— Козятин — Жмеринка —Роздільна — Одеса / Чорноморськ
|
Автомобільна
|
Ягодин — Ковель — Луцьк —
Тернопіль — Хмельницький — Вінниця —Умань — Одеса / Чорноморськ
|
|
TRACECA
|
Залізнична
|
Ягодин / Ізов — Ковель — Здолбунів
— Козятин — Жмеринка —Роздільна — Одеса / Чорноморськ
|
Автомобільна
|
Ягодин — Ковель — Луцьк —
Тернопіль — Хмельницький — Вінниця —Умань — Одеса / Чорноморськ
|
|
Водна
|
Чорноморськ — Поті / Батумі /
Дериндже / Варна
|
Країна
|
Тип літака, шт.
|
Саудівська
Аравія
|
Ан-132 (20),
Ан-178 (30)
|
Казахстан
|
Ан-74 (5)
|
Азербайджан
|
Ан-178 (10)
|
Індія
|
Модернізація
Ан-32 (10)
|
Китай
|
Ан-225 «Мрія»
(1)
|
Єгипет
|
Модернізація
Ан-74 (3)
|
Ірак
|
Ан-158 (1),
Ан-178 (3)
|
Вид автомобіля
|
Січень—жовтень 2017 р.
|
Січень—жовтень 2018 р.
|
Приріст
|
Легкові
автомобілі
|
5649
|
5023
|
-11,1
|
Вантажівки
|
394
|
130
|
-67,0
|
Автобуси
|
597
|
677
|
+13,4
|
Усього
|
6640
|
5830
|
-12,2
|
Сектор
економіки
|
Складові
валового внутрішнього продукту
|
Частка ВВП, %
|
Сільське,
лісове та рибне господарство
|
||
Добувна
промисловість і розроблення кар’єрів
|
||
Переробна
промисловість
|
||
Будівництво
|
||
Гуртова та
роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів
|
||
Транспорт,
складське господарство, поштова та кур’єрська діяльність
|
||
Тимчасове
розташування й організація харчування
|
||
Інформація та
телекомунікація
|
||
Фінансова та
страхова діяльність
|
||
Операції з
нерухомим майном
|
||
Професійна,
наукова та технічна діяльність
|
||
Діяльність у
сфері адміністративного та допоміжного обслуговування
|
||
Державне
управління й оборона
|
||
Освіта
|
||
Охорона
здоров’я та надання соціальної допомоги
|
||
Мистецтво,
спорт, розваги та відпочинок
|
||
Інші послуги
|
||
Усього:
|
100%
|
Сектор економіки
|
Частка ВВП, %
|
первинний
|
|
вторинний
|
|
третинний
|
|
четвертинний
|
|
п’ятинний
|
|
Усього:
|
100%
|
Дата
|
ВВП (млн грн)
|
ВВП, на 1 особу (грн)
|
01.01.2002
|
225 810
|
4681,9
|
01.01.2003
|
267 344
|
5591,5
|
01.01.2004
|
345 113
|
7272,9
|
01.01.2005
|
441 452
|
9371,6
|
01.01.2006
|
544 153
|
11 630,2
|
01.01.2007
|
720 731
|
15 496,5
|
01.01.2008
|
948 056
|
20 494,9
|
01.01.2009
|
913 345
|
19 832,3
|
01.01.2010
|
1 082 569
|
23 600,4
|
01.01.2011
|
1 316 600
|
28 813,9
|
01.01.2012
|
1 408 889
|
30 912,5
|
01.01.2013
|
1 454 931
|
31 988,7
|
01.01.2014
|
1 566 728
|
35 834,0
|
01.01.2015
|
1 979 458
|
46 210,2
|
01.01.2016
|
2 383 182
|
55 853,5
|
01.01.2017
|
2 982 920
|
70 224,3
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий