11 клас Географія

Виконанні завдання фотографуємо та надсилаємо для перевірки на мою електронну адресу olga05121983@gmail.com або у Viber.

04.04.2022 р.

Тема «Українська держава і територія держави України.  Політико-географічне положення України: глобальне, регіональне, сусідське. Політико-економічна оцінка державного кордону України.

Реформування адміністративно-територіального устрою України. Дослідження. «Гельсінські угоди (Заключний акт наради з безпеки і співробітництва в Європі) – програма дій для будівництва єдиної, мирної, демократичної Європи» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 27 с.108

Мета: узагальнити знання про Україну як частину геопростору, ТПС, систематизувати знання про ПГПУкраїни, висловити припущення щодо оцінки державного кордону країни, доцільних змін адміністративно-територіального устрою держави. Розвивальна мета: розвивати аналітичне мислення, громадянську компетентність. Виховна мета: виховувати патріотизм, відповідальність за розбудову своєї країни.

Завдання 1. Опрацювати  § 27 с. 108

Словничок

Територія держави України — частина геопростору (суходіл, надра, повітря, внутрішні й територіальні води у межах кордонів та морські, повітряні судна, дипломатичні резиденції), що є під її суверенітетом.

Державна територія України є недоторканою, а її межі визначаються державним кордоном (ст. 2 Конституції України).

ПГП — сукупність просторових відносин з іншими країнами й регіональними об’єднаннями країн з точки зору загальнополітичних, економічних й військово-стратегічних інтересів і можливостей.

Глобальне положення України — це її геопросторове положення відносно груп  високорозвинених країн, країн, що розвиваються («світове село»), колишніх країн «комуністичного блоку», до світових геополітичних осей, геостратегічних інтересів тощо.

 Завдання 2. Перегляньте відео  «Українська держава» (автор MON UKRAINE)

Завдання 3. Ознайомтеся з матеріалом  підручника.

1.Дайте політичну та економічну оцінку державного кордону України.

2.Визначте позитивні та негативні риси політико-географічного положення України.

3.Які зміни в ПГП України відбулися в останні роки?

4.Який вплив вони мають на економічний розвиток України?

Завдання 4. Провести дослідження: Гельсінські угоди (Заключний акт Наради з безпеки та співробітництва в Європі) — програма дій для будівництва єдиної, мирної, демократичної Європи.


14.03.2022 р.

Тема «Поняття «глобальна економіка».

Світовий ринок технологій, патентів і ліцензій, інформаційно-технологічних послуг.   

Система виробництва. Географічність міжнародної спеціалізації та кооперування виробництва. Роль транснаціональних корпорацій та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки.  Глобальні ланцюги доданої вартості».  Дослідження. «Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 22 с.88

Мета: сформувати поняття «глобальна економіка», дати уявлення про систему виробництва, географічність міжнародної спеціалізації та кооперування виробництва, сформувати знання про світовий ринок технологій, патентів і ліцензій, інформаційно-технологічних послуг, роль ТНК у та вільних економічних зон у функціонуванні глобальної економіки; розвивати вміння користуватися джерелами географічної інформації.

Завдання 1. Опрацювати  § 22 с. 88

Перегляньте презентацію  «глобальна економіка» (автор Натяля Глушакова)

Завдання 2.Заповніть таблицю розглянувши карти, визначте країни, які спеціалізуються на:

Спеціалізація (галузь промисловості)

Країни

Чорна  металургія

Виробництво алюмінію

Виробництво олова

Виробництво міді

Виробництво нікелю

Залізничне машинобудування

Суднобудування

Автомобільне машинобудування

Електротехнічне машинобудування

Авіаційне машинобудування

Виробництво мінеральних добрив

Виробництво полімерних матеріалів

Виробництво продукції органічного синтезу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





Завдання 3. Виконати дослідження. «Світовий ринок патентів: лідери й аутсайдери»






18.01.2021 р.

Тема «Води суходолу, чинники їх нерівномірного розподілу на материках та по території України. Взаємозв’язок геологічної будови, рельєфу і річкової мережі території. Вплив геологічних процесів на формування озер, пластів підземних вод. Взаємозв’язок клімату і вод суходолу. Прісна вода як ресурс і чинник розміщення населення та виробництва. Мінеральні і термальні води: поширення, використання. Водозабезпеченість регіонів і країн світу. Чинники дефіциту води. Сучасні системи очищення води. Опріснення морської води.  Дослідження. «Система протидії паводкам і повеням в окремих районах України» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 16 с.62

Мета: узагальнити знання про води суходолу, систематизувати розуміння взаємозв’язку клімату, геологічної будови, рельєфу і річкової мережі території, розвивати вміння аналізувати, визначати закономірності взаємодії всіх оболонок; розвивати логічне і аналітичне мислення, вміння аналізувати і прогнозувати  наслідки забруднення прісних водойм; виховання бережливого ставлення до ресурсів планети.

Завдання 1. Опрацювати  § 16 с. 62

Перегляньте презентацію  «Води суходолу» (автор Недоступ Світлана Миколаївна) перейшовши за посиланням Презентація

Води суходолу

Типи озер

Завдання 2. Спрогнозуйте зміни вод суходолу через глобальне потепління.  

Завдання 3. На основі матеріалів параграфа § 16 с. 62 та додаткових джерел інформації складіть характеристику вод певного регіону (країни) та України (на власний вибір).

Алгоритм загальної характеристики внутрішніх вод материка (країни, регіону):

1) Рівномірність розподілу поверхневих вод по території материка (країни, регіону).

2) Приналежність поверхневих вод до басейнів океанів.

3) Стисла характеристика річок:

а) густота і конфігурація річкової мережі території;

б) режим живлення;

в) характер водного потоку (падіння, похил, швидкість течії, витрати води, річковий стік).

4) Озера території материка (країни, регіону):

а) за походженням озерних улоговин;

б) за способом живлення;

в) за вмістом солей (хімічним складом);

г) за наявністю життя в озерах.

5) Наявність на території материка (країни, регіону) областей сучасного зледеніння.

6) Загальна характеристика підземних вод материка (країни, регіону).

7) Господарське використання та екологічні проблеми внутрішніх вод.

Завдання 4. Дослідження. Система протидії паводкам і повеням в окремих районах України

Мета: дослідити наявність та результативність системи протидії паводкам і повеням в окремих районах України; розвивати навички самостійного добору необхідних джерел інформації, уміння робити висновки.

Хід роботи

1. За допомогою додаткових джерел інформації доберіть приклади паводкових явищ у долинах річок Закарпаття (Тиса, Латориця, Теребля, Тересва, Боржава) Львівської (Дністер із притоками), Волинської (Прип’ять із притоками) або іншої областей України.

2. Дослідіть наявність (або відсутність) та результативність системи протидії паводкам і повеням у цих чи інших районах України.

3. На основі зібраної інформації зробіть висновки про необхідність результативної роботи системи протидії паводкам і повеням у західних районах України, особливо на фоні поглиблення процесу глобального потепління.


11.01.2021 р.

Тема «Запаси води на Землі. Світовий океан та його складові. Влив процесів у літосфері на природу океанів. Роль океанів у формуванні гірських порід і рельєфу узбережжя. Вплив атмосферних процесів (явищ) на Світовий океан. Роль Світового океану у формуванні глобальних і місцевих систем повітряних потоків у нижніх шарах тропосфери. Ресурсний потенціал Світового океану та вплив людства на стан океанічних вод, запаси мінеральних, біологічних ресурсів.  Практична робота № 6. «Складання та аналіз схеми течій у світовому океані; порівняння впливу холодної та теплої океанічних течій на клімат одного з материків» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 15 с.57

Мета: сформувати уявлення про властивості гідросфери; актуалізувати знання про клімат, ресурси гідросфери,  закріпити знання читання карт Світового океану , складання комплексної характеристики об’єктів гідросфери та їх аналізу.

Завдання 1. Опрацювати  § 15 с. 57

Завдання 2. Дайте відповіді на запитання:

Які причини підняття рівня Світового океану?

Які можливі його наслідки для території України?

Які природні процеси і в яких областях України ймовірно підсиляться  і навіть можуть бути катастрофічних масштабів у разі продовження підняття рівня Світового океану.

Завдання 3. Виконати практичну роботу №6.  

«Складання та аналіз схеми системи течій у Світовому океані; порівняння впливу холодної та теплої океанічних течій на клімат одного з материків».

Мета. Поглибити знання про рух води у Світовому океані; проаналізувати закономірності утворення та циркуляції системи течій у Світовому океані; порівняти вплив різних за властивостями океанічних течій на клімат материків.

Завдання 1. Ознайомитися з класифікаціями морських течій (за температурними умовами, походженням, розміщенням в товщі океанських вод тощо).

Завдання 2. На контурній карті позначити й підписати океанічні течії, викликані постійними та сезонними вітрами (холодні та теплі).

Завдання 3. Проаналізуйте за картами атласу вплив холодної Перуанської течії на західне узбережжя південної Америки та теплої Східно-Австралійської течії  - на східне узбережжя Австралії.

Завдання 4. Зробити висновок: вплив яких течій (холодних чи теплих) сприяє утворенню найбільш комфортних і сприятливих для життєдіяльності населення умов?


30.12.2020р.

Тема «Ресурсний потенціал атмосфери. Енергетичні кліматичні ресурси як чинник розвитку відновлюваної енергетики. Агрокліматичні ресурси та їх вплив на спеціалізацію сільського господарства. Стихійні атмосферні явища, їх прогнозування та засоби протидії. Кліматичні зміни на планеті.  Дослідження. «Ресурсний потенціал атмосфери у своїй місцевості та приклади його використання» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 14 с.52

Мета: сформувати уявлення про властивості гідросфери; актуалізувати знання про клімат, ресурси гідросфери,  закріпити знання читання карт Світового океану , складання комплексної характеристики об’єктів гідросфери та їх аналізу.

Завдання 1. Опрацювати  § 14 с. 52

Перегляньте відео «Зміни клімату - шлях до кінця світу» (автор Телеканал 2+2)

Завдання 2. Ознайомтеся

Вплив клімату на життя і діяльність людини

Розподіл населення за абсолютною висотою над рівнем моря і за відстанню від моря

Особливості та поширення стихійних атмосферних явищ

Завдання 3. Прийом «Знайди рішення»

1.У великих містах різниця літніх температур у центрі міста й передмісті в однаковий момент часу становить кілька градусів. Наприклад, у Києві — 2-5 °С. Назвіть причини й екологічні наслідки цього явища.  Запропонуйте шляхи розв’язання проблеми.

2. Які кліматичні явища мають негативний вплив на сільське господарство вашої області? Запропонуйте шляхи розв’язання проблеми.

Завдання 4. Виконати дослідження

Тема. Ресурсний потенціал атмосфери у своїй місцевості та приклади його використання

Мета: пояснити на конкретних практичних прикладах поняття про ресурсний потенціал атмосфери (на прикладі своєї місцевості); підібрати конкретні приклади його використання; визначити, наскільки раціонально використовується ресурсний потенціал атмосфери (на прикладі своєї місцевості); розвивати навички самостійного добору необхідних джерел інформації.

Хід роботи

1. Доберіть додаткову інформацію про поняття «ресурсний потенціал атмосфери» та охарактеризуйте його з точки зору невичерпного ресурсу.

2.  Поясніть способи використання ресурсів атмосфери на прикладі використання та виробництва вітрової енергії.

3. За допомогою додаткових джерел інформації доберіть приклади використання або ресурсного потенціалу атмосфери у своїй місцевості.


21.12.2020р.

Тема «Погода. Синоптичні карти. Клімат. Кліматотвірні чинники.  Дослідження. «Ресурсний потенціал атмосфери у своїй місцевості та приклади його використання» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 13 с.49

Мета: сформувати уявлення про властивості гідросфери; актуалізувати знання про клімат, ресурси гідросфери,  закріпити знання читання карт Світового океану , складання комплексної характеристики об’єктів гідросфери та їх аналізу.

Завдання 1. Опрацювати  § 13 с. 49

Завдання 2. Перегляньте відео «Географія 11кл Сонячно-земні взаємодії. Погода» (автор Наталя Глушакова)

«Кламат та кліматоутворюючі фактори» (автор  Geozebra)

Завдання 3. 

1. Спрогнозуйте територіальні зміни кліматичних поясів, спричинені глобальним потеплінням.

2.Складіть прогноз погоди на основі місцевих спостережень за біосферою.




Дистанційний урок №7 (18.05.2020 р.) Контрольна робота за розділом  «Суспільна географія України» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 27-34
Мета: перевірити рівень знань і практичних умінь та навичок учнів за даним розділом; удосконалити в процесі виконання роботи навички узагальнення, систематизації, аналізу даних, розвивати вміння зосереджуватися; виховувати впевненість у власних можливостях.

Завдання 1. Виконати контрольну роботу перейшовши за посиланням Контрольна робота



Дистанційний урок №6 (04.05.2020 р.) з теми «Міжнародні транспортні коридори на території України. Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні. Ресурсний потенціал і перспективи розвитку рекреаційного комплексу в Україні. Транснаціональні фінансові корпорації. Дослідження. «Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні: основні центри, компанії» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 34 с.143
Мета: узагальнити знання про можливості географічного положення України з точки зору розвитку транспортної мережі та надання транзитних транспортних послуг, удосконалити розуміння особливостей розвитку та перспектив ІТ-сфери в Україні; розвивати просторове уявлення, інформаційну компетентність, аналітичне мислення, профорієнтаційні уподобання; виховувати громадянську відповідальність, гордість за свою країну.
Завдання 1. Опрацювати  § 34 с.143 та ознайомитися з таблицею «Національна мережа міжнародних транспортних коридорівУкраїни»
Назва МТК
Ділянка
Маршрут
№ 3
Залізнична
Мостиська — Львів — Красне — Тернопіль — Хмельницький — Жмеринка — Козятин — Київ
№ 5
Автомобільна

Залізнична
Подовження ОСЗ
№ 5
Краківець — Львів — Рівне — Житомир — Київ;
Чоп — Стрий — Львів;
Львів — Красне — Тернопіль — Хмельницький — Жмеринка — Козятин — Київ (Дарниця) — Полтава — Харків — Куп’янськ — Тополі
Автомобільна
Відгалуження 5а
Відгалуження 5b
Чоп / Ужгород — Стрий — Львів;
Сторожинець — Ужгород — Мукачеве;
Косино — Мукачеве
№ 7
Водна
Річка Дунай: порти Ізмаїл, Рені
№ 9
Залізнична

Відгалуження 9а
Відгалуження 9с
Горностаївка — Чернігів — Київ — Козятин — Жмеринка — Роздільна —Кучурган;
Роздільна — Одеса / Чорноморськ;
Ніжин — Конотоп — ХутірМихайлівський — Зерново
Автомобільна

Відгалуження 9а
Відгалуження 9с
НовіЯриловичі — Чернігів — Кіпті — Київ — Любашівка — Платонове;
Любашівка — Одеса / Чорноморськ;
Бачівськ — Кіпті
Водна
річкаДніпро: порти Київ, Черкаси, Кременчук, Дніпро, Кам’янське,Запоріжжя, Миколаїв, Херсон
Європа —Азія
Залізнична
Мостиська / Чоп — Львів — Красне — Тернопіль — Жмеринка —Фастів — Знам’янка — Дніпро — Червона Могила
Автомобільна


Відгалуження
Ягодин — Ковель — Сарни — Коростень — Київ — Полтава — Харків —Дебальцеве — Ізварине;
Харків — Гоптівка
Балтійськеморе —Чорне море
Залізнична
Ягодин / Ізов — Ковель — Здолбунів — Козятин — Жмеринка —Роздільна — Одеса / Чорноморськ
Автомобільна
Ягодин — Ковель — Луцьк — Тернопіль — Хмельницький — Вінниця —Умань — Одеса / Чорноморськ
TRACECA
Залізнична
Ягодин / Ізов — Ковель — Здолбунів — Козятин — Жмеринка —Роздільна — Одеса / Чорноморськ
Автомобільна
Ягодин — Ковель — Луцьк — Тернопіль — Хмельницький — Вінниця —Умань — Одеса / Чорноморськ
Водна
Чорноморськ — Поті / Батумі / Дериндже / Варна
Завдання 2. Дайте відповіді на запитання:
1.У чому переваги та недоліки залучення вітчизняних спеціалістів ІТ-сфери за принципами аутсорсингу?
2.Чому держава мало «споживає» власного програмного продукту? Як змінити ситуацію?
Завдання 3. Виконати завдання 3 § 34 с.150.
Завдання 4. Виконати дослідження «Офшорна розробка програмного забезпечення в Україні: основні центри, компанії»
Дослідження виконувати за таким планом:
1.Визначити основні центри офшорної розробки програмного забезпечення в Україні.
2. Визначити найбільші українські компанії з офшорного програмування.

3. Визначити українські компанії з офшорного програмування, в яких головний офіс розташований за межами України.


Дистанційний урок №5 (27.04.2020 р.) з теми «Особливості розвитку й просторової організації виробництва меблів, текстилю, одягу, взуття, продуктів харчування. Дослідження. «Давальницька сировина у швейній індустрії України: позитивні й негативні аспекти для виробників і споживачів» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 33 с.138
Мета: вміти знаходити інформацію про сучасний стан окремих виробництв і ринків; розвивати уміння працювати з інтернет-ресурсами; виховувати уважність та аналітичні здібності, патріотичне ставлення до України.
Завдання 1. Опрацювати  § 33 с.138 та перегляньте презентацію «Виробництво текстилю, одягу, взуття»
Завдання 2. Дослідіть, які підприємства харчової промисловості є у вашому  обласному центрі. Яку їхню продукцію ви вважаєте якісною і чому?
 Завдання 3. Виконати завдання 4 § 33 с.143.
Завдання 4. Виконати дослідження «Давальницька сировина у швейній індустрії України: позитивні й негативні аспекти для виробників і споживачів»
Дослідження виконувати за таким планом:
2.Визанчити що таке давальницька сировина у швейній індустрії?
3.Позитивні аспекти давальницької сировини для виробників і споживачів.
4.Негативні аспекти давальницької сировини для виробників і споживачів.
5.Висновки

Дистанційний урок № 4 (13.04.2020 р.) з теми «Замкнутий технологічний цикл розроблення
і виробництва літаків в Україні, експорт та
імпорт авіаракетної техніки. Виробництво
автомобілів, сільськогосподарської техніки:
тенденції розвитку, міжнародне кооперування.
Місце України в глобальних ланцюгах доданої
вартості виробництва та реалізації електронної продукції. Виробництва фармацевтичної продукції» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 32 с.133
Мета: оцінити місце України на ринку авіаракетної техніки,
автомобілів та сільськогосподарської техніки, узагальнити знання про машинобудування України, його значення для господарства та населення країни, сучасний стан, потенційні можливості; показати залучення вітчизняних виробників у глобальні ланцюги доданої вартості виробництва та реалізації електронної продукції., розвивати уміння працювати з інтернет-ресурсами; виховувати уважність та аналітичні здібності, патріотичне ставлення до України.
Завдання 1.  Опрацювати § 32 с.133
Завдання 2. Ознайомитися з даними наведеними в таблицях
Країни, що замовили українські літаки у 2014—2017 рр.
Країна
Тип літака, шт.
Саудівська Аравія
Ан-132 (20), Ан-178 (30)
Казахстан
Ан-74 (5)
Азербайджан
Ан-178 (10)
Індія
Модернізація Ан-32 (10)
Китай
Ан-225 «Мрія» (1)
Єгипет
Модернізація Ан-74 (3)
Ірак
Ан-158 (1), Ан-178 (3)

Виробництво автомобілів в Україні
Вид автомобіля
Січень—жовтень 2017 р.
Січень—жовтень 2018 р.
Приріст
Легкові
автомобілі
5649
5023
-11,1
Вантажівки
394
130
-67,0
Автобуси
597
677
+13,4
Усього
6640
5830
-12,2
Поясніть, чи пов'язані між собою розвиток вітчизняного авіабудування та авіаційного транспорту.
Завдання 3. Перегляньте відео «Крила України» (автор  UATV Channel)
Завдання 4. Дати відповідь на запитання:
1. Доведіть, що використання надважких вантажних літаків у світовій економіці є перспективою для українського виробництва.
2. Обґрунтуйте необхідність збереження виробництва авіакосмічної техніки в Україні.

3.Користуючись картами атласу, поясніть чинники розміщення підприємств фармацевтичної промисловості і виробництва товарів побутової хімії.


Дистанційний урок № 3 (30.03.2020 р.) з теми «Сучасні тенденції  та регіональні відмінності розвитку енергетики в Україні» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 31 с.128
Мета: активізувати та поглибити знання щодо розвитку енергетики України, розвивати уміння працювати з інтернет-ресурсами; виховувати уважність та аналітичні здібності, патріотичне ставлення до України.
Завдання 1.  Опрацювати § 31 с.128
Завдання 2. Ознайомтеся із діаграмами «Частка різних типів електростанцій у постачанні електро- і теплоенергії»
Завдання 3. Дати відповідь на запитання:
1.Які проблеми розвитку національної енергетики?
2.Які об'єкти енергетичної системи є основними постачальниками електроенергії і тепла в Україні?
3.Користуючись офіційним сайтом енергетичного холдингу ДТЕК, визначте, які основні напрямки діяльності компанії і які проекти реформування енергетики України пропонує холдинг.
4.Користуючись офіційним сайтом своєї області, з'ясуйте, які підприємства є найбільшими споживачами електроенергії і тепла у вашому регіоні. 
5.Які енергетичні проекти реалізуються у вашій місцевості?


Завдання 4. Перегляньте відео про енергетичні проекти, які реалізують в Україні «7 біоенергетичних об'єктів в Україні: навчальний візит ПРООН» (автор UNDP Ukraine)
 «Біоенергетика не лише в Європі, а і в Україні все більше заміщує спалення вугілля та газу» (автор Херсон Плюс)


Дистанційний урок № 2 (23.03.2020 р.) з теми «Конкурентні переваги України на світових ринках сільськогосподарської продукції, рудної сировини і металів» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 30 с.123
Мета: активізувати та поглибити знання щодо конкурентних переваг України на світових ринках, розвивати уміння працювати з інтернет-ресурсами; виховувати уважність та аналітичні здібності, патріотичне ставлення до України.
Завдання 1.  Опрацювати § 30 с.123
Завдання 2. Переглянути презентацію  
Завдання 3. За допомогою підручника та мережі Інтернет виконати наступні завдання:
1. Користуючись офіційним сайтом Міністерства аграрної політики та продовольства України, проаналізуйте стан розвитку сільського господарства на цей момент. Які основні економічні показники сільськогосподарського виробництва?
2. Поясніть, чому сільське господарство, видобуток залізної руди і виробництво чорних металів є конкурентоспроможними.
3. Металургійний комбінат «Запоріжсталь» є одним з основних постачальників якісного плоского прокату, гнутих профілів і жерсті для потреб вітчизняної промисловості та на експорт. Користуючись офіційним сайтом підприємства, поясніть, чим зумовлені конкурентні переваги цього підприємства.

4. Проаналізуйте схему ланцюгів доданої вартості в молочному секторі, користуючись даними щодо досвіду реалізації проекту «Агро-Львів».



Дистанційний урок №1 (16.03.2020 р.) з теми «Сучасні риси національної економіки України. Практична робота №10. Аналіз секторної структури економіки України» за підручником 11 кл.  (авт. В. Пестушко, Г. Уварова, А. Довгань) § 29 с.119
Мета: активізувати та поглибити знання щодо сучасного стану економіки України та її місці у світі, розвивати уміння працювати з інтернет-ресурсами; виховувати уважність та аналітичні здібності, патріотичне ставлення до України.
Завдання 1.  Опрацювати § 29 с.119
Завдання 2. Переглянути презентацію «Національна економіка Поняття «економічний розвиток» та його показники» (автор МО вчителів географії міста Черкаси)  та дайте визначення поняттям «національна економіка», «економічний розвиток», «валовий внутрішній продукт».
Завдання 3. За допомогою підручника та мережі Інтернет та дати відповіді на запитання.
1. З яких секторів складається структура національного господарства України?
2.Назвіть сильні та слабкі сторони нашої економіки.
3.Які галузі економіки України є експортними? Чому?
4.Які галузі, на вашу думку, мають суттєві шанси на піднесення?
Завдання 4. Практична робота № 10
Тема. Аналіз секторальної структури економіки України.
Мета: Закріпити знання про секторальну структуру економіки України; розвивати вміння розрізняти сектори національної економіки (первинний, вторинний, третинний, четвертинний, п’ятинний); визначати роль і значення секторів економіки, аналізувати структуру ВВП України та причини, що окреслили динаміку економічних показників у країні.
Завдання 1. Ознайомтеся зі структурою ВВП України у 20__р.
Структура ВВП України у 20__р.
а) У таблиці вкажіть приналежність кожного складника ВВП до певного сектору економіки України (первинний, вторинний, третинний, четвертинний, п’ятинний).

Сектор економіки
Складові валового внутрішнього продукту
Частка ВВП, %
Сільське, лісове та рибне господарство
Добувна промисловість і розроблення кар’єрів
Переробна промисловість
Будівництво
Гуртова та роздрібна торгівля; ремонт автотранспортних засобів
Транспорт, складське господарство, поштова та кур’єрська діяльність
Тимчасове розташування й організація харчування
Інформація та телекомунікація
Фінансова та страхова діяльність
Операції з нерухомим майном
Професійна, наукова та технічна діяльність
Діяльність у сфері адміністративного та допоміжного обслуговування
Державне управління й оборона
Освіта
Охорона здоров’я та надання соціальної допомоги
Мистецтво, спорт, розваги та відпочинок
Інші послуги
Усього:
100%
б) Обчисліть частку кожного із секторів економіки України на 20__р.
Сектор економіки
Частка ВВП, %
первинний
вторинний
третинний
четвертинний
п’ятинний
Усього:
100%
в) Побудуйте секторну діаграму структури ВВП економіки України на 20__р. за результатами обчислення секторів. Зробіть висновок про сучасний тип економіки України за структурою ВВП.
Завдання 2. Ознайомтеся з динамікою ВВП України (за 2002-2017 рр.).
Загальний розмір ВВП і розмір ВВП на 1 особу (за 2002-2017 рр.)
Дата
ВВП (млн грн)
ВВП, на 1 особу (грн)
01.01.2002
225 810
4681,9
01.01.2003
267 344
5591,5
01.01.2004
345 113
7272,9
01.01.2005
441 452
9371,6
01.01.2006
544 153
11 630,2
01.01.2007
720 731
15 496,5
01.01.2008
948 056
20 494,9
01.01.2009
913 345
19 832,3
01.01.2010
1 082 569
23 600,4
01.01.2011
1 316 600
28 813,9
01.01.2012
1 408 889
30 912,5
01.01.2013
1 454 931
31 988,7
01.01.2014
1 566 728
35 834,0
01.01.2015
1 979 458
46 210,2
01.01.2016
2 383 182
55 853,5
01.01.2017
2 982 920
70 224,3
Зробіть самостійні висновки з даних, що представлені в таблиці:
а) темпи динаміки ВВП України за 2002-2017 рр.;
б) найкращі роки вітчизняної економіки (які були для цього причини?);
в) найскладніші роки вітчизняної економіки (які були для цього причини?);

г) чи співпадають темпи змін загального ВВП України та ВВП у розрахунку на 1 особу?

Готуємося до ЗНО 2020

Що вивчає географія
Галузева структура географії
Джерела географічних знань і методи географічних досліджень
Форма та розміри Землі
Градусна сітка Землі і географічні координати
Рух Землі в космосі
Час: місцевий, поясний, літній
Континенти, частини світу і океани
Географічні відкриття (частина 1)
Географічні відкриття (частина 2)


Географічні відкриття (частина 3)
Географічні відкриття (частина 4)
Географічні відкриття (частина 5)
Географічна карта, масштаб, умовні знаки
Створення карт і їхня класифікація. Інші картографічні твори
Картографічні проекції
Топографічна карта: номенклатура і системи координат
Топографічна карта: легенда
Рельєф на топографічній карті
Орієнтування на місцевості



Комментариев нет:

Отправить комментарий