04.04.2022 р.
Тема «Світовий океан та його частини: океани, моря,
затоки, протоки. Шкала глибин. Острови в океані» за підручником § 44
Мета: сформувати в учнів первинні знання про гідросферу, її склад, світовий
кругообіг води в природі, Світовий океан і його частини; сприяти розвитку
вміння пояснювати взаємозв’язок оболонок Землі на прикладі світового кругообігу
води; розвивати вміння робити висновки, аналізувати інформацію, працювати з
фізичними контурними картами; сприяти розвитку практичних умінь учнів визначати
географічне положення моря; виховувати любов до природи.
Завдання 1. Опрацювати § 44, перегляньте
відео «Вода на Землі. Світовий океан та його частини» (автор Всеукраїнська
школа онлайн).
Заповніть в зошиті табличку
Океани
Характе-ристика |
Тихий океан |
Атлантичний океан |
Індійський океан |
Північний Льодовитий океан |
Площа з морями |
||||
Середня глибина |
||||
Максимальна глибина |
||||
Середня солоність океану |
||||
Середня температура вод океану |
Завдання 2.
Дайте визначення понять:
Море, затока, протока, острів, півострів, архіпелаг
Завдання 3.
Скласти план характеристику одного з океанів за
таким планом:
1.Назва океану та історія її виникнення;
2.В яких півкулях розташований;
3.Береги яких материків омиває;
4.Якими протоками з’єднується з іншими океанами;
5.Великі моря, затоки, острови, півострови;
6.Середні та максимальні глибини.
31.03.2022 р.
Тема «Загальна кількість води на Землі, її розподіл
між частинами гідросфери» за
підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова, 2014 р.)
Мета: формувати в
учнів первинні знання про гідросферу, її склад, світовий кругообіг води в
природі, Світовий океан і його частини; сприяти розвитку вміння пояснювати
взаємозв’язок оболонок Землі на прикладі світового кругообігу води; розвивати
вміння робити висновки, аналізувати інформацію, працювати з фізичними
контурними картами; сприяти розвитку практичних умінь учнів визначати
географічне положення моря; виховувати любов до природи.
Завдання 1. Опрацювати параграф
підручника
Завдання 2. Перегляньте відео «Географія. 6 кл. Урок 42» (автор Рішельєвський дистанційний)
17.03.2022 р.
Тема «Погода, її елементи, мінливість. Характерна
погода за сезонами у своїй місцевості. Служба погоди, практичне значення
прогнозів погоди» за підручником (авт.
В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова, 2014 р.)
Мета: формувати
поняття «погода», познайомити з її типами; продовжити формування знань учнів
про показники погоди; дати уявлення про складання прогнозу погоди і його
значення в практичній діяльності людини навчити учнів робити прогноз погоди за
синоптичними картами та народними прикметами; розвивати пізнавальних інтерес,
робити висновки; розвивати вміння роботи в групах; виховувати цікавість та
повагу до праці
метеорологів, бережне
ставлення до власного
здоров’я та оточуючих.
Завдання 1. Опрацювати параграф
підручника
Завдання 2. Перегляньте відео «Географія. 6 кл. Урок 38. Погода» (автор Рішельєвський дистанційний)
14.03.2022 р.
Практична робота «Складання графіка зміни температури повітря, опадів, рози вітрів їх аналіз» за підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова, 2014 р.)
Мета: навчитися будувати
графіки ходу температури, діаграми розподілу опадів за певний період, розу
вітрів; аналізувати: зміни температури повітря, напряму вітру, хмарності,
опадів
Завдання 1. Переглянути відео «Практична робота з географії в 6 класі» (автор Роман Пугач) та виконати практичну роботу
28.01.2021 р.
Тема «Вода в атмосфері: випаровування, вологість
повітря та її зміни» за підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова,
2014 р.) §36 с.128
Мета: формувати
знання про вологість повітря, випаровування та конденсацію водяної пари;
розвивати практичні вміння користування приладами для вимірювання вологості
повітря, розв'язувати задачі на визначення вологості повітря; ознайомити із
способами регулювання вологості повітря в домашніх умовах; розвивати логічне
мислення, увагу, науковий світогляд, уміння робити висновки, виділяти головне,
вміння застосовувати знання з математики для розв'язання конкретних практичних
завдань; виховувати відповідальне ставлення до власного здоров'я. Завдання
1. Опрацювати
§36 с.128
Прийом «Словничок»
Випаровування — процес надходження в атмосферу водяної пари з поверхні води (снігу, ґрунту,
гірських порід, рослинності тощо).
Вологість
повітря – це вміст водяної пари у повітрі.
Абсолютна
вологість — кількість водяної пари в грамах, що міститься в 1 м³ повітря.
Максимальна
вологість повітря – найбільша кількість водяної пари, яка може міститися в 1м3 повітря за
даної температури.
Відносна
вологість – відношення абсолютної вологості повітря до максимальної, виражають у
відсотках.
Перегляньте відео «Вода
в атмосфері (автор Olha Sem)
Задача 1. Температура повітря в класі становить +20°С. В 1
м. куб. міститься 12 г водяної пари. Визначте відносну вологість повітря.
Розв’язання.
Оскільки при температурі
+20°С абсолютна вологість становить 17 г/м куб, визначаємо відносну вологість
за формулою:
Відносна вологість =
(Фактична вологість : Максимальна можлива вологість) х 100%
Відносна вологість =(12 г
: 17 г ) x 100% = 71%
Відповідь: Відносна вологість становить приблизно 71%
Задача 2.
За температури –20°С абсолютна вологість
повітря дорівнює 0,55 г/м3. Обчисліть відносну вологість повітря.
Розв’язання
1)
За таблицею визначаємо, чому дорівнює абсолютна вологість повітря за наведеної
температури у стані насичення: 1 г/м3.
2)
Складаємо пропорцію:
1
г/м3 — 100 %
0,55
г/м3 — х %
0,55
г/м3 : 100% х 1 г = 55%
Відповідь:
Відносна вологість повітря становить 55%
Задача 3.
За температури +27 °С відносна вологість повітря — 33 %. Обчисліть абсолютну
вологість повітря.
Розв’язання
1)
За таблицею визначаємо абсолютну вологість повітря за наведеної температури у
стані насичення: 26,1 г/м3.
2)
Складаємо пропорцію і робимо розрахунки:
26,1
г/м3 — 100 %
X г/м3 — 33 %
Відповідь:
відносна вологість складає 87 %
Задача 4. За температури +30 °С абсолютна вологість повітря – 15 г/м куб. Визначте
відносну вологість:
Розв’язання:
( 15 г/30г) x 100% = 50%
Відповідь: Відносна вологість 50%
Задача 5.
По радіо передали: за температури +10 °С відносна вологість повітря 50%.
Скільки грамів води міститься в 1 м куб такого повітря?
Розв’язання:
(за даної температури в 1 м куб
може міститися 9 г води, якщо відносна вологість 50%, то це половина - 4.5 г води)
Або
9 г – 100%
x – 50%
Відповідь: За температури
+10 °С і відносній вологості повітря в 1 м. куб повітря може міститися 4.5 г
води.
Задача 6. Скільки літрів
води може міститися в повітрі класної кімнати об’ємом 100м куб, якщо
температура в класі +20°С?
Розв’язання:
(17 г х 100 =1л 700 г води)
Відповідь: 700 г води
Завдання 4. Розв’яжіть
задачі
1) Температура повітря – (+30°C). Абсолютна
вологість 10 г/м³. При даній t˚ стан насичення становить 30 г/м³. Визначіть
відносну вологість повітря.
2) t˚
повітря – (+27°C), відносна вологість 33%. Знайдіть абсолютну вологість
повітря.
3) Яка
кількість водяної пари знаходиться в повітрі класної кімнати, якщо її об’єм –
220 м³, а температура повітря – (+20°C)?
21.01.2021 р.
Тема «Практична робота
№4. Розв’язування задач на зміну температури повітря й
атмосферного тиску з висотою» за
підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова, 2014 р.)
Мета: навчитися
розв’язувати задачі на зміни температури повітря, атмосферного тиску.
Визначте, якою буде t° повітря на висоті 3 км., якщо на
рівні моря вона становить 24°С.
Завдання 2. (За правильно виконане завдання 2 бали)
Яка t° повітря у підніжжя гори,
якщо на висоті 7 км термометр показав (-9°С)?
Завдання 3. (За правильно виконане завдання 3 бали)
За бортом літака t° (-32°c). На якій висоті летить літак, якщо t° на земній
поверхні – (+16°c)?
Визначте тиск повітря на висоті 500 м., якщо на рівні моря він становить
740 мм. рт. ст. (баричний ступінь 10 м/мм. рт. ст.).
Завдання 5. (За правильно виконане завдання 2 бали)
Визначте атмосферний тиск на вершині вулкана Кіліманджаро (5895 м), якщо на
висоті 250 м. Він у цей час становить 680 мм. рт. ст..
Завдання 6. (За правильно виконане завдання 3 бали)
Тиск повітря на вершині гори становить 450 мм. рт. ст., а біля її підніжжя
– 760 мм. рт. ст.. Визначити висоту
гори.
18.01.2021 р.
Тема «Атмосферний тиск: причини і наслідки його зміни у тропосфері. Вимірювання
атмосферного тиску » за
підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова, 2014 р.) §34 с.120
Мета: формувати
знання про атмосферний тиск і причини його змін; ознайомити з улаштуванням
барометра та принципами його роботи; сприяти розумінню важливості спостережень
за показниками атмосферного тиску для складання прогнозів погоди; розвивати
вміння самостійно проводити спостереження та аналізувати їхні результати,
комунікативні навички; виховувати толерантність, почуття взаємодопомоги.
Завдання 1. Опрацювати §34 с.120
Переглянути відео «Атмосферний
тиск, географія, 6 кл» (автор Вячеслав Булатова)
Завдання 2. Запам’ятай і запиши!
Сила, з якою повітря тисне на одиницю площі
земної поверхні й на всі розташовані на ній об’єкти та тіла, називається атмосферним тиском.
Одиниці вимірювання
атмосферного тиску – міліметри ртутного стовпа (мм.рт.ст.).
на кожні 1000 м на 100 мм.
рт. ст.;
на 10 м на 1 мм. рт. ст.
Барометр – прилад для вимірювання атмосферного тиску.
Існують ртутні барометри та барометри-анероїди.
Завдання 3. Ознайомтеся
з прикладами розв’язку задач на зміну атмосферного тиску з висотою.
Задача 1.
Який
атмосферний тиск на вершині найвищої гори України – Говерлі (висота 2061 м),
якщо тиск біля підніжжя гори на висоті 800 м становить 680 мм.рт.ст.?
Розв’язок:
1. 2061
м – 800 м = 1261 (м) – різниця висоти;
2.
Складаємо пропорцію, пам’ятаємо, що на 1000 м тиск знижується на 100
мм.рт.ст.
Отже, 1000
м – 100 мм.рт.ст.
1261 м
– Х, мм.рт.ст., звідси виходить,
що 1261
˟100 /100 = 126 мм.рт.ст. – величина зміни атмосферного тиску;
3.
Знаходимо тиск на вершині гори:
680 –
126 = 554 мм.рт.ст.
Відповідь: на вершині гори тиск становить 554 мм.рт.ст.
Задача 2.
Атмосферний
тиск біля підніжжя гори становить 780 мм.рт.ст., а на її вершині 430 мм.рт.ст.
Визначте висоту гори. Яка це гора за висотою?
Розв’язок:
1. 780
– 430 = 350 мм.рт.ст. – різниця атмосферного тиску;
2.
Складаємо пропорцію, пам’ятаємо, що на 1000 м тиск знижується на 100
мм.рт.ст.
Отже, 1000
м – 100 мм.рт.ст. Х,
м – 350
мм.рт.ст., звідси виходить,
що 1000
˟350 /100 = 3500 м.
Відповідь: висота гори становить 3500 м.
Завдання 4. Розв’яжіть
задачі
Задача 1. Який атмосферний тиск на
вершині гори (висота 3000 м), якщо тиск біля підніжжя гори на висоті 700 м
становить 620 мм.рт.ст.?
Задача 2. Атмосферний тиск біля підніжжя гори
становить 760 мм.рт.ст., а на її вершині 400 мм.рт.ст. Визначте висоту гори.
Яка це гора за висотою?
14.01.2021 р.
Тема «Добовий і річний хід температури повітря,
причини їх коливання. Кліматична карта. Теплові пояси Землі. Практичне значення
вимірювання температури повітря » за
підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова, 2014 р.) §32 с.113, §33 с.117
Мета: формувати
знання про температуру повітря, її зміну в часі і просторі, дати уявлення про
причини, що обумовлюють ці зміни, формувати вміння будувати графік ходу
температур, розраховувати амплітуду температур і середню температуру за певний
час формувати знання про обертання Зелі навколо Сонця, дати уявлення про
теплові пояси, розвивати математичні здібності, виховувати інтерес до обробки й
аналізу даних.
Завдання 1. Опрацювати §32 с.113, §33 с.117
Переглянути відео «Річний
та добовий хід температури повітря» (автор Сергій Анатолійович Власов)
Приклад розв’язку задачі.
Температура повітря біля підніжжя гори становить +25°С. Визначте
температуру повітря на вершині гори, висота якої – 3 000 м (3 км).
Розв’язок.
На 1 км температура знижується на на 6°.
Отже: 3 км х 6° = 18°С
Температура на вершині гори становить
+25°С – 18°С= +7°С
Відповідь: на вершині гори температура повітря
становить 7°С.
Завдання 2. Прийом «Словничок»
Сонячна
радіація – це вся
сукупна енергія, що надходить від Сонця.
Температура повітря – найважливіший показник.
Амплітуда – це сума
мах та мін температур за певний час.
Завдання 3. За
кліматичною картою в атласі визначте і запишіть в зошит місця на Землі, де
зафіксовані найвищі температури і найнижчі.
Завдання 4. Розв’яжіть
задачу.
Над Чорним морем
летить вантажний літак Ан-225 «Мрія» на висоті 6 км. Температура за
бортом –18°С. Яка температура в цей
момент на поверхні землі?
11.01.2021 р.
Тема «Будова атмосфери, властивості повітря в
тропосфері» за підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова,
2014 р.) §31 с.109
Мета: формувати в
учнів поняття про атмосферу, її пошарову будову, значення шарів атмосфери для
Землі та людей, розширити та поглибити знання учнів про склад атмосферного
повітря, дати уявлення про значення повітряної оболонки Землі, розвивати
спостережливість, уміння створювати образ об'єкта, виховувати почуття
відповідальності за охорону та збереження атмосферного повітря..
Завдання 1. Опрацювати §31 с.109
Переглянути відео «Атмосфера
Землі | Будова атмосфери» (автор Записник - наука, творчість і навчання
українською)
Газовий склад
атмосферного повітря
Будова атмосфери
Атмосфера — зовнішня повітряна оболонка Землі, яка є сумішшю газів,
основними з яких є азот і кисень, та водяної пари.
Тропосфера — найнижчий та найбільш щільний шар атмосфери потужністю
від 8 км над полюсами до 18 км над екватором.
Завдання 3. За
допомогою тексту підручника §31 с.112 і схемою в
атласі, заповніть таблицю
Назва шару атмосфери |
Висота шару |
Температура |
Особливості |
Тропосфера |
|
|
|
Стратосфера |
|
|
|
Мезосфера |
|
|
|
Завдання 4. Прийом
«Географічний крос». Допишіть речення.
У газовій суміші повітря більш за все газу ….
Крім газів, повітря складається з ….
Від ультрафіолетової радіації живі організми оберігає....
Нижній шар атмосфери називають….
Озоновий шар лежить у....
Майже вся водяна пара зосереджена в ….
Найпотужнішим шар тропосфери є на....
У тропосфері температура з висотою....
30.12.2020 р.
Контрольна робота за І семестр
Мета: визначити
рівень знань, вмінь та навичок, що здобули учні в процесі вивчення розділів.
Завдання. Перейдіть за посиланням та виконайте контрольну роботу. Час виконання 45 хв.
28.12.2020 р.
Тема «Унікальні форми рельєфу земної кулі, їх охорона»
за підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова,
2014 р.) §30 с.104
Мета: формувати
знання про унікальні форми рельєфу Землі; підвести учнів до розуміння
необхідності раціонального ставлення до природних багатств; розвивати
відповідальне ставлення до природи, усне зв’язне мовлення; виховувати прагнення
досліджувати навколишній світ, берегти природні витвори. Завдання
1. Опрацювати
§30 с.104
Унікальні форми рельєфу за
походженням поділяють на дві великі групи.
До І групи відносять унікальні
форми рельєфу, що утворились внаслідок внутрішніх процесів Землі, тобто
вулканічного походження або пов’язані з рухами земної кори. (Наприклад, завдяки
виходу на земну поверхню магми виник єдиний у Європі активний і небезпечний
вулкан Везувій.)
До ІІ групи належать унікальні форми рельєфу, що утворились
внаслідок зовнішніх процесів Землі, зокрема руйнівної діяльності річок, вітру,
моря, льодовиків. (Наприклад, візитною карткою Альп давно стала зубчаста
чотиригранна піраміда Маттерхорн, сформована льодовиком.)
Перегляньте відео «Самі
незвичні форми рельєфу планети! Relax.» (автор Планета Интересного)
Унікальні форми рельєфу (за походженням) |
|
Як результат прояву внутрішніх сил
(І група) |
Як результат прояву зовнішніх сил
(ІІ група) |
вулкан Везувій, ….. |
піраміда Маттерхорн в Альпах, ….. |
Завдання 4. Виконайте вправу «Унікальні форми рельєфу (за походженням)» (автор Наталія Алішкевич). Після правильного виконання вправи перегляньте відео «Самі красиві місця на Землі» (автор Alex ) (результати вправи сфотографувати і надіслати у особисті повідомлення у Viber)
24.12.2020 р.
Тема «Рельєф дна океану. Серединно-океанічні хребти –
найвищі і найдовші гори Світового океану. Практична
робота №3 (закінчення) Позначення на контурній карті гір, рівнин, вулканів
суходолу та серединно-океанічних хребтів» за
підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова, 2014 р.) §29 с.102
Мета: поглибити та
систематизувати знання про основні форми рельєфу Землі; формувати загальні
уявлення про рельєф дна Світового океану; розвивати вміння працювати з
різноманітними джерелами знань, критичне мислення; виховувати спостережливість,
повагу до дослідників глибин Світового океану.
Завдання 1. Переглянути
презентацію
Опрацювати §29 с.102
Завдання 2. Прийом «Словничок»
Ехолот — прилад для вимірювання глибин океану.
Континентальний шельф — широка смуга дна, що
перебуває на глибині до 200 м.
Материковий схил — підводний уступ, що
відокремлює шельф від глибоководної частини та опускається на глибину 3,5–4 км.
Ложе
океану – це основна частина
дна Світового океану із земною корою
океанічного типу.
Глибоководні
жолоби – найглибші місця в
океані , які утворюються
там, де одна плита заходить під іншу, поринаючи в мантію.
Позначення на контурній карті
серединно-океанічних хребті:
Атлантичний океан: Північноатлантичний хребет,
Південноатлантичний хребет;
Тихий океан: Східнотихоокеанське підняття;
Індійський океан: Східноіндійський хребет.
Завдання 4. Виконайте вправу «Будова дна Світового океану» (результати вправи сфотографувати і надіслати у особисті
повідомлення у Viber)
21.12.2020 р.
Тема «Різноманітність та утворення гір на суходолі.
Найвищі та найдовші гори світу. Практична робота №3
(продовження) Позначення на контурній карті гір, рівнин, вулканів
суходолу та серединно-океанічних хребтів» за підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш Уварова, 2014 р.) §28 с.99
Мета: актуалізувати
знання про основні форми рельєфу Землі, ознайомити із класифікацією гір за
різними критеріями, формувати вміння працювати в групах, критично мислити,
розвивати пошуково – дослідницькі уміння учнів.
Завдання 1. Переглянути презентацію
«Різноманітність та утворення гір на суходолі» (ОЗОШ
No 78 г.Одесса, школа No78)
Опрацювати §28 с.99 та замалювати в зошит схеми
Завдання 2. Прийом «Словничок»
Вершини – найвищі частини гір. Бувають округлі, наприклад, полонини Карпат,
загострені – вершини Альп; плоскі –
вершини Кримських гір тощо.
Гірські хребти – лінійно видовжені ланцюги гір.
Гребень – найвища частина хребта.
Гірські долини – поздовжні зниження між хребтами.
Полонини – округлі вершини Карпатських гір.
Завдання 3. Прийом «Сенкан»
Скласти сенкан про гори.
Алгоритм складання сенкану:
1.Перший рядок – тема
(іменник).
2.Другий – опис теми (два
прикметника).
3.Третій – називає дію,
пов’язану з темою, складається з трьох дієслів.
4.Четвертий рядок – фраза,
переважно з 4-х слів, висловлює ставлення до теми, почуття.
5.П’ятий рядок (останній) – одне
слово – синонім до слова (теми), ніби висновок вірша.
Карпати.
Круглі, зелені,
горбисті.
Ростуть, вражають,
надихають.
Карпати дуже гарні.
Завжди.
Завдання 4. Практична
робота №3 (продовження) «Позначення на
контурній карті гір, рівнин, вулканів суходолу та серединно-океанічних хребтів»
Позначення на
контурній карті гір:
Карпати, Кримські, Альпи, Уральські, Кордильєри, Кавказ, Гімалаї з вершиною
Джомолунгма, Анди.
Завдання 5. Виконайте вправу (результати вправи сфотографувати і надіслати у особисті
повідомлення у Viber)
Назва держави
|
Частина світу, де розташована країна
|
Столиця
|
Україна
|
||
Росія
|
||
США
|
||
Франція
|
||
Німеччина
|
||
Канада
|
||
Австралія
|
||
Китай
|
||
Індія
|
||
Єгипет
|
||
Японія
|
||
Бразилія
|
||
Аргентина
|
Європеоїдна
|
Монголоїдна
|
Негроїдна
|
|
Шкіра
|
|||
Очі
|
|||
Губи
|
|||
Обличчя
|
|||
Волосся
|
Назва
природної зони
|
Представники
рослинного світу
|
Представники
тваринного світу
|
Арктичні
пустелі
|
||
Антарктичні
пустелі
|
||
Тундра
|
||
Лісотундра
|
||
Тайга
(хвойні ліси)
|
||
Широколисті
ліси
|
||
Лісостеп
|
||
Степ
|
||
Напівпустелі
і пустелі
|
||
Савани і
рідколісся
|
||
Перемінно-вологі
ліси
|
||
Вологі екваторіальні
ліси
|
Тип грунту
|
Коротка характеристика
|
https://drive.google.com/open?id=16PG6NKdmi7kztZgGLN0Lt8HpKpicyyJ8E4R0QL4swY0
Тип підземних вод
|
Умови утворення (Де утворюються?)
|
Живлення
|
Господарське використання
|
Грунтові
води
|
|||
Міжпластові
(артезіанські) води
|
Позитивне
значення води для людини
|
Негативне
значення води для людини
|
Дистанційний урок №7 (13.04.2020 р.) з теми «Льодовики – багаторічні природні скупчення льоду. Багаторічна мерзлота» за підручником § 52
Тип льодовика
|
Де утворюється, розміри і форма
|
Що утворюється в результаті руху
|
Гірські
|
На
вершинах високих гір у всіх широтах. Займають чашоподібні заглиблення на
схилах гір; заповнюють гірські долини.
Різні за розміром і формою. Найбільші у горах Гімалаях, Тянь-Шань, Паміру.
|
В результаті руху виконують три види роботи:
а)
руйнують,
б)
переносять.
в)
відкладають, нижче снігової лінії утворюють морену (льодовикові відклади).
|
Покривні
|
Покривають
поверхню суходолу, утворюються у полярних широтах. Мають форму куполу,
товщиною більше 3 км.
Покривають
поверхню Антарктиди, острова Арктики, острів Гренландія.
|
Краї
льодовика спускаються в океан, відламуються великими брилами, перетворюючись
на айсберги (плавучі льодовики).
|
Шельфові
|
Продовження
покривного льодовика в морі. Окраїнні частини покритого льодовика знаходяться
на плаву в океані
Знаходяться
біля Антарктиди, Гренландії, Канади.
|
Шельфовий
льодовик постійно рушить під дією гравітації, завдяки чому відколюються
айсберги з шельфового боку.
|
Типи озерних
улоговин
|
Спосіб
утворення
|
Приклади озер (назви озер)
|
Тектонічні
|
Утворились під
час гороутворювальних процесів
|
|
Залишкові
|
Раніше були
частиною океанів
|
|
Карстові
|
У розчинених
водою гірських породах
|
|
Вулканічні
|
У кратерах
згаслих вулканів
|
|
Типи озерних
улоговин
|
Спосіб
утворення
|
|
Загатні
|
Загачування
річок
|
|
Льодовикові
|
Випахані
давнім льодовиком
|
|
Стариці
|
Ділянки
колишнього русла річок
|
|
Лиманні
|
На узбережжях
океанів, морів
|
|
Дельтові
|
У дельтах
річок
|
Назва річки
План характеристика
|
Річка
______________
|
Річка
______________
|
Назва річки, її походження
|
||
Басейн океану, до якого належить річка
|
||
Місце витоку і гирла, напрямок течії
|
||
Особливості будови річкової долини у верхній, середній
та нижній течії; наявність порогів, водоспадів
|
||
Основні притоки річки
|
||
Географічні пояси, що їх перетинає річка
|
||
Види живлення річки
|
||
Особливості водного режиму
|
Океанічні течії
|
|
теплі
|
холодні
|
Морський житель
|
Планктон
|
Нектон
|
Бентос
|
Акула
|
+
|
||
Дрібні рачки
|
|||
Черепаха
|
|||
Морська зірка
|
|||
Дельфін
|
|||
Корали
|
|||
Креветки
|
|||
Восьминіг
|
|||
Краб
|
|||
Медуза
|
|||
Кит
|
Океани
Характе-ристика
|
Тихий океан
|
Атлантичний океан
|
Індійський океан
|
Північний Льодовитий океан
|
Площа з морями
|
||||
Середня глибина
|
||||
Максимальна глибина
|
||||
Середня солоність океану
|
||||
Середня температура вод океану
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий