9 клас Географія

Виконанні завдання фотографуємо та надсилаємо для перевірки на мою електронну адресу olga05121983@gmail.com або у Viber.

31.03.2022 р.

Тема «Харчова промисловість в Україні. Дослідження. Українські та імпортні продукти в споживчому кошику вашої родини» за підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова, Ф.І.Довгань, 2017 р.) § 32

Мета: розкрити зміст і структуру поняття «харчова промисловість»; ознайомити з сировинною базою харчової промисловості, розміщенням основних центрів виробництва кожної з підгалузей харчової промисловості; розвивати вміння розв'язувати кросворди, складати та аналізувати схеми, складати таблиці, будувати графіки

Завдання 1. Опрацюйте §35 с.165

Перегляньте відео «Географія. 9 кл. Урок 28. Харчова промисловість України. Частина І, ІІ» (автор Рішельєвський дистанційний)


Завдання 2. Виконати завдання 5 с. 170

Завдання 3. Виконати дослідження с. 170.


17.03.2022 р.

Тема «Машинобудування світу. Взаємозв’язок між рівнем економічного розвитку регіону, країни і рівнем розвитку машинобудування. Найбільші країни-виробники літаків, легкових автомобілів, морських суден, верстатів, комп’ютерів, робототехніки» за підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова, Ф.І.Довгань, 2017 р.) § 32

Мета: удосконалювати навички роботи з картами (показ основних районів і великих центрів машинобудування), навчити  аналізувати схему внутрішньогалу­зевих, міжгалузевих зв’язків машинобудування.

Завдання 1. Опрацюйте §32 с.150

Перегляньте відео «Географія. 9 кл. Урок 26. Машинобудування світу» (автор Рішельєвський дистанційний)

Завдання 2. Узагальніть опрацьований матеріал у вигляді таблиці «Географія виробництва машин та устаткування світу»

Галузь машинобудування

Країни-виробники

Електронна промисловість

 

Автомобілебудування

 

Літакобудуванння

 

Суднобудування

 

Верстатобудування

 


15.03.2022 р.

Тема «Машинобудування в Україні. Найбільші центри виробництва транспортних засобів, промислового обладнання, сільськогосподарської техніки, побутової електротехнічної та електронної продукції. Підприємства машинобудування свого регіону.. Практична робота №7. Позначення на контурній карті України центрів виробництва  транспортних засобів та пояснення чинників їх розміщення» за підручником (авт. В.Ю.Пестушко, Г.Ш.Уварова, Ф.І.Довгань, 2017 р.) § 31

Мета:розкрити значення та структуру машинобудування як провідної галузі господарства України; розвивати логічне мислення, вміння аналізувати різні джерела знань; розвивати практичні навички і вміння користуватись статистичними даними, географічними атласами і картами України; сприяти формуванню світогляду активної громадської позиції світового ставлення до розвитку господарства країни.

Завдання 1. Опрацюйте §31 с.144

Перегляньте відео «Географія. 9 кл. Урок 25. Машинобудування України. Частина I. Частина ІІ.» (автор Рішельєвський дистанційний)


Завдання 2. Підготуйте інформацію про машинобудування в Кіровоградській області.

Завдання 3. Перерахуйте чинники, які впливають на розміщення центрів виробництва транспортних засобів.

Завдання 4. Виконайте практичну роботу №7. «Позначення на контурній карті України центрів виробництва  транспортних засобів та пояснення чинників їх розміщення»



15.01.2021  р.

Тема «Значення електроенергетики. Типи електростанцій, основні чинники їх розміщення. Паливно-енергетичний баланс. Електроенергетика України. Найбільші ТЕС, АЕС, ГЕС, ЛЕП. Використання відновлюваних джерел енергії. Підприємства електроенергетики свого регіону. Електроенергетика світу. Найбільші країни-виробники та країни-споживачі електроенергії в світі. Відмінності в структурі виробництва електроенергії на електростанціях різних типів у країнах світу. Практична робота №5. Позначення на  контурній карті України найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення» за підручником (авт. П.О.Масляк, С.Л.Капіруліна, 2016 р.) §21, 22, 23

 Завдання 1. Опрацюйте §21, 22, 23

Перегляньте відео «ЗНО 2020 з географії. Все, що потрібно знати про енергетику!» (автор ZNOUA)

Завдання 2. За допомогою відео та тексту підручника § 21 заповніть табличку «Переваги та недоліки електростанцій»

Тип електростанції

Переваги

Недоліки

ТЕС

 

 

АЕС

 

 

ГЕС

 

 

СЕС

 

 

ВЕС

 

 

ПЕС

 

 

Завдання 3. Користуючись текстом підручника §22 с.101 та різними джерелами інформації, заповніть таблицю «Електростанцій України»

Тип електростанції

Найбільші електростанції

Ресурс на якому працює

Екологічна проблема

Відсоток виробництва

ТЕС

 

 

 

 

АЕС

 

 

 

 

ГЕС

 

 

 

 

СЕС

 

 

 

 

ВЕС

 

 

 

 

Завдання 4. Перейдіть за посиланням і перегляньте презентацію "Електроенергетика світу"

Завдання 5. Практична робота №5. Позначення на  контурній карті України найбільших електростанцій та пояснення чинників їх розміщення.

1)На контурній карті ст. 7 (Електроенергетика України) позначте та підпишіть електростанції України.

Правила оформлення контурної карти:

-населені пункти та електростанції на контурній карті позначаються спеціальними умовними знаками – пунсонами. Назва населеного пункту, як правило, розташовується праворуч від пунсона.

-електростанції наносимо пунсонами відповідного кольору (ГЕС – блакитний, ТЕС – червоний, АЕС – чорний; СЕС – жовтий, ВЕС – зелений);

-всі підписи чорною ручкою, друкованими літерами (фломастери, воскові крейди, гуаш (акварельні фарби), маркери не використовуються! );

-якщо назва об’єкта займає на карті багато місця (у порівнянні з розмірами самого об’єкта), то об’єкт можна позначити порядковим номером, обов’язково вказавши його значення в легенді карти;

-наявність легенди, де дається пояснення всіх використовуваних умовних знаків, є обов’язковою умовою виконання завдання. У легенді кожної карти повинна бути розшифровка будь-якого кольорового  позначення.

2)Запишіть та поясніть чинники розміщення типів електростанцій. Заповніть таблицю:

Електростанції

Чинники розміщення

Пояснення чинників розміщення

 АЕС

 ГЕС

 ТЕС

 ВЕС

 СЕС



Дистанційний урок №12 (18.05.2020 р.) з теми «Сировинна і енергетична проблеми. Демографічна і продовольча проблеми. Проблема подолання відсталості країн, що розвиваються. Взаємозв’язок глобальних проблем» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань) § 48 с.227
Мета: поглиблення та систематизація знань про глобальні проблеми людства; формування знань про причини виникнення глобальних проблем; розвивати в учнів  практичні навички з визначення взаємозв’язків між глобальними проблемами; виховувати в учнів бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Завдання 1. Опрацювати § 48 с. 227. Переглянути презентацію «Енергетична проблема людства» (автор
Презентації з географії)
Напишіть, які ви запропонуєте способи вирішення сировинної й енергетичної проблем.
Завдання 2. Переглянути презентацію «Демографічна та продовольча проблеми» (автор Презентації з географії)
Поясніть, якім країнам загрожує проблема продовольчої безпеки.
Завдання 3. Продовжте дослідження глобальних проблем людства. Результати занесіть у таблицю

Назва глобальної проблеми
Суть глобальної проблеми
Причини виникнення глобальної проблеми
Шляхи розв’язання глобальної проблеми






Дистанційний урок №11 (15.05.2020 р.) з теми «Поняття про глобальні проблеми людства, Причини їх виникнення. Проблема війни і миру. Проблема тероризму» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань) § 47 с.222
Мета: поглиблення та систематизація знань про глобальні проблеми людства; формування знань про причини виникнення глобальних проблем; розвивати в учнів  практичні навички з визначення взаємозв’язків між глобальними проблемами; виховувати в учнів бережливе ставлення до навколишнього середовища.
Завдання 1. Опрацювати § 47 с. 222. Переглянути презентацію «Географія. Глобальні проблеми людства» (автор Дистанційне навчання Чернівецька СШ ОРТ No 41)
Записати в зошит наступне визначення: глобальні проблеми.
Завдання 2. За допомогою тексту підручника § 47 с.222 та мережі Інтернет заповніть таблицю «Глобальні проблеми людства»
Назва глобальної проблеми
Суть глобальної проблеми
Причини виникнення глобальної проблеми
Шляхи розв’язання глобальної проблеми





Завдання 3. Складіть есе на тему: «Ми не успадкували Землю від наших предків; ми беремо її в позику у наших нащадків»


Дистанційний урок №10 (08.05.2020 р.) Контрольна робота з теми «Третинний сектор господарства» 
Мета: узагальнити, закріпити та систематизувати знання учнів; перевірка рівня засвоєння учнями раніше вивченого матеріалу; розвивати навички мислення, роботи із різнорівневими завданнями; виховувати практичність, просторове мислення, самостійність, інтерес до навчання.

Завдання 1. Виконати контрольну роботу перейшовши за посиланням Контрольна робота


Дистанційний урок №9 (04.05.2020 р.) з теми «Аутсорсинг, його переваги й недоліки. Аутсорсинг інформаційних технологій (ІТ-аутсорсинг). Комп’ютерне програмування, консультування та пов’язана з ними діяльність. Країни-лідери на світовому ринку комп’ютерного програмування» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань) § 46 с.217
Мета: сформувати поняття «аутсорсинг»; ознайомити з видами аутсорсингу, його переваги та недоліки; визначити особливості розміщення аутсорсингу і світі; з ясувати причини прискореного розвитку аутсорсингу інформаційних технологій в Україні; удосконалювати навички аналізу тематичних карт та різноманітних джерел інформації; поглиблювати між предметні зв’язки з інформатикою, економікою.
Завдання 1. Опрацювати § 46 с. 217. Переглянути презентацію  і записати в зошит наступні визначення: аутсорсинг, інформаційні технології.
Завдання 2. Заповніть таблицю «Переваги і недоліки аутсорсингу»
Переваги аутсорсингу
Недоліки аутсорсингу


Завдання 3. Виконати дослідження «10 найбільших ІТ-компаній України».
Дослідження виконувати за таким планом(використовуючи пошукові системи Google, Bing, Meta):
1.Визначити 10 найбільших ІТ-компаній України.
2.Які послуги надає кожна компанія.
3.Де розташований головний офіс.
4.Міста України, де представлена компанія.
5.Країни, де розміщені центри розробки. 


Дистанційний урок №8 (27.04.2020 р.) з теми «Фінансові послуги. Світові центри банківсько-фінансової діяльності. Вплив глобалізації на розміщенняя фінансових установ. Країни-офшори. Особливості розміщення фінансових установ в Україні» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань) § 45 с.211
Мета: розкрити роль фінансових послуг у розвитку сучасного суспільства; показати вплив глобалізації на розміщення фінансових  установ в Україні; познайомити учнів  з країнами-офшорами; збудити інтерес до інтеграційних процесів у світі
Завдання 1. Опрацювати § 45 с. 211 і записати в зошит наступні визначення: фінансові послуги, кредит, офшор.
Завдання 2. Виконати вправу (результати вправи сфотографувати і надіслати у особисті повідомлення у Viber)


Завдання 3. Ознайомтеся з рейтингом самих надійних банків України в 2020 році складеного Форіншурером (Інтернет видавництвом) на базі офіційної статистики українських банків, наданої НБУ.
Топ-рейтинг українських і іноземних банків (квітень 2020)
Райффайзен банк Аваль (Raiffeisen Bank, Австрія)
Креді Агріколь Банк (Credit Agricole, Франція)
Укрсіббанк (BNP Paribas Group, Франція)
Сітібанк (Украина) (Citibank, США)
ІНГ Банк Україна (ING Group, Нідерланди)
Ощадбанк* (державний)
Укрексімбанк* (державний)
Укргазбанк (державний)
ПроКредит Банк (ProCredit Bank, Німеччина)
Кредобанк (PKO Bank Polskа, Польща)
ОТП Банк (OTP Bank, Угорщина)
ПУМБ (СКМ Фінанс, Україна)
ПриватБанк (державний)
Правекс-банк (Intesa Sanpaolo, Італія)
Альфа-Банк (ABH Holdings, Люксембург)
Таскомбанк (Сергей Тигипко, Україна)
Завдання 4. Виконати дослідження.
1.Знайдіть у мережі Інтернет офіційний сайт одного з українських комерційних банків.
2.Складіть перелік послуг, які надає цей банк приватним особам.
3.Чи надає цей банк послуги інтернет-банкінгу?
4.Знайдіть коротеньку інформацію про декілька послуг цього банку для громадян. 


Дистанційний урок №7 (24.04.2020 р.) з теми «Наукова діяльність. Освіта. Охорона здоров’я. Роль науки й освіти в суспільстві. Особливості наукової й освітньої  діяльності. Джерела фінансування науки й освіти. Форми просторової організації наукових досліджень та освіти: технополіси. Найвідоміші наукові центри у світі та Україні. Охорона здоров’я. Найвідоміші центри охорони здоров’я в Україні та світі» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань) § 44 с.206
Мета: показати роль науки, освіти, охорони здоров’я для розвитку сучасного суспільства; розкрити джерела фінансування, розвиток  сучасних реформ,  просторової організації наукових досліджень; познайомити учнів з найвідомішими науковими та оздоровчими центрами України та світу; збудити інтерес до навчання.
Завдання 1. Опрацювати § 44 с. 206 і записати в зошит наступні визначення: наукова діяльність, технополіс, освіта, охорона здоров’я.
Завдання 2. Переглянути відео-презентацію «Наукова діяльність Освіта Охорона здоров'я» (автор МО вчителів географії міста Черкаси)
та переглянути файл перейшовши за посиланням Топ - 10 найвідоміших університетів світу
Завдання 3. Поясніть причини того, що держави та компанії, корпорації й окремі бізнесмени все більше грошей вкладають у науку.
Завдання 4. За допомогою підручника §44 та пошукових систем Google, Bing, Meta дайте відповіді на запитання
1.Наведіть приклади країн, у яких витрати на наукові дослідження є найбільшими.
2.Назвіть основні центри освіти та науки в Україні. 
3. Які країни мають найбільшу кількість технопарків? 4.Наведіть приклади технопарків України.

5.Назвіть найвідоміші центри охорони здоров’я в Україні та світі.


Дистанційний урок №5-6 (13.04; 17.04.2020 р.)  з теми «Туризм. Туризм в Україні. Міжнародний туризм»  за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань)  § 42, 43 с.199
Мета: охарактеризувати основні види туризму, показати його роль в розвитку міжнародних відносин та у пізнанні світу, значення в господарському комплексі; вчити учнів узагальнювати і самостійно опрацьовувати матеріал; розвивати в учнів усвідомлення того, що Україна є невід’ємною складовою світового туристичного простору, з багатим і різноманітним туристичним потенціалом, розвивати вміння працювати з додатковою літературою і картою, з інтернет-ресурсами; виховувати інтерес та повагу до здобутків культури, виховувати повагу та любов до рідної країни.
Завдання 1. Опрацювати § 42,43 і записати в зошит наступні визначення: туризм, міжнародний туризм, внутрішній туризм.
Завдання 2. Переглянути відео «Онлайн урок. Географія – 9 клас. Туризм» (автор Кременчуцькі Новини)
Завдання 3. Заповнити таблицю «Об’єкти світової спадщини ЮНЕСКО в Україні»
Назва об’єкта
Розташування
Стисла характеристика об’єкта
Київський Софіївський собор


Києво-Печерська лавра


Церква Спаса на Берестові


Ансамбль історичного центру Львова


Стародавнє місто Херсонес Таврійський


Завдання 4. Заповніть таблицю «Основні напрямки розвитку туризму регіонів світу»
Напрямки туризму
Регіони світу (країна)
Пляжний
Гаваї (США), …..
Гірськолижний, санний
Альпи (Швейцарія, Італія, Австрія, Франція), …
Пізнавальний (історико-культурний)
Єгипет, …
Екологічний (зелений)
Екваторіальні ліси Латинської Америки, …
Гральний
Лас-Вегас (США), …
Нові види туризму
Екстремальний (Арктика, Антарктика), космічний.



Дистанційний урок №(30.03.2020 р.) з теми «Світовий ринок товарів і послуг. Основні напрями зовнішньоторговельних шляхів. Світова організація торгівлі» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань) § 41 с.195
Мета: охарактеризувати міжнародну торгівлю як одну з головних форм міжнародного співробітництва; визначати фактори, що впливають на динаміку та структуру міжнародної торгівлі; закріпити поняття «імпорт», «експорт», «сальдо торговельного балансу»; розвивати навички аналізу статистичних даних щодо обсягів зовнішньої торгівлі; навчити обчислювати сальдо торговельне; удосконалювати навички побудови картосхем; виховувати зосередженість, уважність.
Завдання 1. Опрацювати пункт «Загальні особливості світової торгівлі» § 41 і записати в зошит наступні визначення: географічний поділ праці, міжнародний поділ праці, світова торгівля, зовнішньоторговельний обіг.
Завдання 2. Опрацювати таблицю 1 с.196 визначити:
країни-лідери за обсягом експорту __________, країни-лідери за обсягом імпорту ___________.
Завдання 3. Опрацювати пункт «Головні регіони світової торгівлі»  та за допомогою вільної Інтернет енциклопедії Вікіпедії заповнити таблицю
Назва організації
Члени організації
Мета і завдання організації
Світова організація торгівлі (СОТ)


Європейський Союз (ЄС)


Північноамериканська зона вільної торгівлі (НАФТА)


Асоціація держав Південно-Східної Азії (АСЕАН)



Завдання 4. Випереджуюче завдання: Створити презентацію «Кіровоградщина туристична»


Дистанційний урок №3 (23.03.2020 р.) з теми «Торгівля як вид послуг. Форми торгівлі. Показники зовнішньої торгівлі. Торгівля в Україні» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань) § 40 с.192
Мета: охарактеризувати міжнародну торгівлю як одну з головних форм міжнародного співробітництва; визначати фактори, що впливають на динаміку та структуру міжнародної торгівлі; закріпити  поняття «імпорт», «експорт», «сальдо торговельного балансу»; розвивати навички аналізу статистичних даних щодо обсягів зовнішньої торгівлі; навчити обчислювати сальдо торговельне; удосконалювати навички побудови картосхем; виховувати зосередженість, уважність.
Завдання 1. Опрацювати пункт «Торгівля як вид послуг» § 40 і записати в зошит наступні визначення: торгівля, внутрішня торгівля, зовнішня торгівля.
Завдання 2.
Прийом «Проблемне питання» (дослідження)
З 2009 року по сьогоднішній день Україна мала від’ємний торгівельний баланс, або негативне сальдо, тобто імпорт переважав над експортом. Поміркуйте і запишіть у зошит, у чому позитивні та негативні прояви цього соціально-економічного явища?
Для споживачів___________________
Для виробників___________________
Завдання 3. Опрацювати пункт «Зовнішня торгівля товарами» § 40 та скориставшись інформацією на сайті
https://uk.wikipedia.org/wiki/Зовнішня_торгівля_України проаналізуйте графік зовнішньої торгівлі України дані запишіть до таблиці.
Обсяг експорту зовнішньої торгівлі України (2019 р.)

Обсяг імпорту зовнішньої торгівлі України (2019 р.)

Країни з якими Україна здійснює зовнішньоторговельні операції

Основні товарні торговельні партнери України по експорту

Основні товарні торговельні партнери по імпорту

Завдання 4. Складіть перелік товарів іноземного походження(вкажіть компанію і країну-виробника), які вам доводилося купувати в Україні.


Дистанційний урок №2 (16.03.2020 р.) з теми «Транспорт світу» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань) § 39 с.184
Мета: охарактеризувати значення транспорту у світовому господарстві, повторити та поглибити знання про основні техніко-економічні показники роботи транспорту, види транспорту; сформувати вміння характеризувати різні види транспорту, визначати сучасний стан розвитку, проблеми транспорту та вплив на нього НТР; розвивати вміння працювати з картами атласу, таблицями, діаграмами.
Завдання.
Опрацюйте § 39 та сористуючись мережею Інтернет
Дайте відповіді на запитання прочитавши пункт «Залізничний транспорт»:
1.В яких країнах відсутні залізниці?
2.Загальна довжина залізниць у світі.
3.Країни-лідери за довжиною залізниць.
4.Де поширені швидкісні залізничні магістралі?
Цікаві факти про найшвидші поїзди в світі (автор Телекомпанія «Орбіта»)

Дайте відповіді на запитання прочитавши пункт «Автомобільний транспорт»:
1.Країни, які мають найбільшу довжину автодоріг.
2.Регіони світу з густою автомагістраллю.
3.Знайдіть і напишіть найвідоміші транспортні коридори світу.
Цікаво. Які вони - перші автомобілі у світі? (автор 8 news. ua)

Дайте відповіді на запитання прочитавши пункт «Водний транспорт»:
1.Який відсоток вантажообігу припадає на морський транспорт?
2.Країни з найбільшим морським флотом.
3.Які вантажі перевозять морським транспортом.
4.Найбільші морські порти світу.
Цікаво. Панамський канал (автор  ok21555)

Дайте відповіді на запитання прочитавши пункт «Повітряний транспорт»:
1.Країни-лідери за авіаперевезеннями.
2.Найбільші аеропорти світу.
3.Аеропорти з найінтенсивнішим рухом літаків.
Цікаво. Топ 5 величезних літаків світу (автор  Телебачення КАПРІ)



Дистанційний урок №1 (13.03.2020 р.) з теми «Транспорт, його роль у національній економіці та формуванні світового господарства. Види транспорту, їхні переваги і недоліки. Транспорт України. Дослідження. Міські види транспорту свого обласного центру» за підручником (авт. В.Ю. Пестушко, Г.Ш. Уварова, А.І. Довгань)  § 37,38 с.176 
Мета: вдосконалити вміння працювати з візуальними та статистичними джерелами знань, аналізувати їх, робити висновки; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення теми.
Завдання 1.
Перегляньте відео «Транспорт, його роль та види» (автор Світлана Гельман)


Запишіть в зошит:
що таке транспорт;
що таке автомобільний транспорт;
що таке залізничний транспорт;
що таке повітряний транспорт;
що таке трубопровідний транспорт.
Завдання 2.
Накресліть і заповніть в зошиті таблицю «Переваги і недоліки різних видів транспорту»

Завдання 3.
Опрацюйте § 38.

Визначте види транспорту, що здійснюють в Україні основні перевезення пасажирів і вантажу.
Завдання 4.
Виконати дослідження «Міські види транспорту свого обласного центру».
Під час дослідження дотримуйтесь такого плану:
1.Які види транспорту відносяться до міських?
2. Які з цих видів транспорту є у Кропивницькому?
3. Яким видом транспорту вам подобається їздити найбільше? Чому? (відповідь обгрунтуйте)
4. Який із видів міського транспорту найкомфортабельніший, найшвидший, найдешевший?
5.Які проблеми, на вашу думку, характерні для міського транспорту Кропивницького?
Цікаво
Міський транспорт
 Основне призначення міського транспорту — перевезення пасажирів.
Трамвайне сполучення виникло в Україні ще наприкінці XIX століття. Перший трамвай у Російській імперії було введено в експлуатацію в 1892 році в Києві. Нині в 24 містах України працює трамвайне сполучення.        
Перший тролейбус в Україні було введено в дію в Києві у 1935 році. Зараз тролейбуси перевозять пасажирів  у 46 містах України.   
Найбільш прогресивний і зручний вид міського транспорту — метрополітен. Уперше його було збудовано в Києві. Будівництво розпочалося з 1949 року, першу дільницю було відкрито у 1960 році. З 1978 року працює метрополітен у Харкові, а з 1995 року — у Дніпропетровську.
Міський транспорт майбутнього




Комментариев нет:

Отправить комментарий