Виконанні завдання фотографуємо та надсилаємо для перевірки на мою електронну адресу olga05121983@gmail.com або у Viber.
31.03.2022
р.
Тема «Різноманітність організмів.
Тварини»
за підручником (авт. О.Г.Ярошенко, В.М.Бойко, 2018
р.) § 34 (частина 2)
Мета: ознайомити учнів із тваринами, особливостями
їхньої будови й процесами життєдіяльності, різноманіттям; розвивати вміння
використовувати раніше набуті знання, зіставляти й аналізувати інформацію; виховувати
бережливе ставлення до тваринного світу.
Завдання 1. Опрацюйте §34 с.148
Перегляньте відео «Тварини. Різноманітність тварин» (автор Олена
Задорожна)
17.03.2022
р.
Тема «Вода – розчинник. Розчинні і
нерозчинні речовини»
за підручником (авт. О.Г.Ярошенко, В.М.Бойко, 2018
р.) § 32
Мета: ознайомити учнів із водною оболонкою Землі —
гідросферою, удосконалити знання учнів про воду на Землі; розглянути склад і
властивості води та її колообіг; розвивати вміння спостерігати й робити
висновки, а також допитливість, пам'ять, уміння працювати з картами; формувати
науковий світогляд, удосконалювати навички самостійної навчально- пізнавальної
діяльності; сприяти розвитку інтересу до уроку; виховувати любов до природи,
відповідальність за збереження її унікальності, уміння працювати в колективі.
Завдання 1. Опрацюйте §32 с.133
Перегляньте відео «Вода розчинник Практичне заняття» (автор Natalka
Poltavka)
Ліана
Корнієнко Природничий вернісаж)
Речовини, які розчиняються у воді, називають…
Речовини, які не розчиняються у воді,…
Вода у розчині називається…
Речовина у розчині називається…
Суміші води з твердими, рідкими і газоподібними
речовинами називають…
Чи впливає температура на розчинність речовин …
Більшість твердих речовин краще розчиняється не у
холодній, а у …воді.
15.03.2022 р.
Тема «Властивості води»
за підручником (авт. О.Г.Ярошенко, В.М.Бойко, 2018 р.)§ 32
Мета: ознайомити учнів із водною оболонкою Землі —
гідросферою, удосконалити знання учнів про воду на Землі; розглянути склад і
властивості води та її колообіг; розвивати вміння спостерігати й робити
висновки, а також допитливість, пам'ять, уміння працювати з картами; формувати
науковий світогляд, удосконалювати навички самостійної навчально- пізнавальної
діяльності; сприяти розвитку інтересу до уроку; виховувати любов до природи,
відповідальність за збереження її унікальності, уміння працювати в колективі.
Завдання 1. Опрацюйте §32 с.133
Перегляньте відео «Вода та її властивості (автор Tеtіana
Chуchkovska)
Дослід 1. Налити воду в склянку, а потім вилити на стіл. Що
з нею сталося? Чи має вода форму?
Дослід 2. Опустіть ложку в склянку з водою. Чи добре її
видно?
Дослід 3. Роздивіться, чи має вода колір?
Дослід 4. Визначте, чи має вода запах?
Дослід 5. Скуштуйте, чи має вода смак?
Завдання 3. Виконай
вправу «Властивості води» (автор Тетяна Шамрай) (результати вправи сфотографувати і надіслати у особисті повідомлення у
Viber)
Комментариев нет:
Отправить комментарий